2 Haziran 2012 Cumartesi

Ali Gülsoy Göreleli / Sensizliğe Mahkum Edersin

Sensizliğe Mahkum Edersin

Gözüm senden başkasını görmezken 
Neden beni senden mahrum edersin 
Seni çok sevmekten başka suç yokken 
Beni sensizliğe mahkum edersin

Seninde kalbini biri çalacak
Benim kadar sevmez zalim olacak
Belki gönlün bana muhtaç kalacak
Dünya küçük varıp nere gidersin

Madem dost kalalım düşman değilim
Seni sevdiğime pişman değilim
Olmazsan ne olur deme sevgilim
Anlıma yazılmış bana kadersin

Bakmam hiç gözüne al senin olsun
Söylemem şarkını çal senin olsun
Görmem hep hayaller dal senin olsun
Sen başıma gelen en son kedersin

Ne aşıklar gelip çekmiş çileyi
Bir tek o sevdiği olmuş dileği
Kerem gibi oldum yaktın yüreği
Sen de beni yakan Aslı kadarsın

Zaten bu sevdamı paylaşmadın ki
Uzaklaştın bana yanaşmadın ki
Benimle kolkola dolaşmadın ki
Bana seni sevmek yasak mı dersin

Ali Gülsoy Göreleli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder