2 Haziran 2012 Cumartesi

Ali Gülsoy Göreleli / Sensiz Mehtaba

Sensiz Mehtaba

İlk defa rastladım sensiz mehtaba 
Hayalin göründü dedi merhaba 
Anılar gönlümü çekti hesaba 
Her şey sanki seni sordu dün gece

Hep yüzüme vurdu aydan ışıklar
Bana çattı gelip geçmiş aşıklar
Uykusuz yaşlı göz halim açıklar
Neler çektim sensiz zordu dün gece

Karıştı gözyaşım deniz suyuna
Vardım ayrılığın ıssız koyuna
Hasretin dalgası çıktı boyuna
Bu kalbim boğuldu durdu dün gece

İnat edip durdun sen bana karşı
Demedin ne ettim ben sana karşı
Çektim kürekleri zamana karşı
Beni sensiz olmak yordu dün gece

Ben istemedim ki ayrılıkları
Kim ister aşkında karanlıkları
Üzerime battı cam kırıkları
Ellerim boş şişe kırdı dün gece

Resminin üstüne yatmak istedim
Uzanıp yıldızları tutmak istedim
Mehtaba dalıp da batmak istedim
Hasret her yerimden vurdu dün gece

Ali Gülsoy Göreleli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder