12 Ağustos 2013 Pazartesi

Aşık Korhani / SEN DEĞİL MİSİN

SEN DEĞİL MİSİN

Senin ah’ın tutmaz beni sevdiğim.
Terk edip de giden sen değil misin? / sen değil misin?
Diz çekip önünde boyun eğdiğim.
Terk edip de giden sen değil misin? / sen değil misin?

Tutsak oldum işven ile nazına.
Yüreğimi koydun aşkın közüne.
Aldanıp da el alemin sözüne.
Terk edip de giden sen değil misin? / sen değil misin?

Sen tükettin ömür denen varımı.
Bedenime koydun aşkın harını.
Esirgeyip karşı dağın karını.
Terk edip de giden sen değil misin? / sen değil misin?

Yüreğime saldın aşkın okunu.
Yel estikçe hissederim kokunu.
Atamadan ayrılığın şokunu.
Terk edip de giden sen değil misin? / sen değil misin?

Taşlar alıp kara bağrımı dövdüm.
Kaderim deyide boynumu eğdim.
Ben seni Ali’nin aşkıyla sevdim.
Terk edip de giden sen değil misin? / sen değil misin?

Çekme KORHAN’i aşkın darına.
Can dayanmaz güzel benim zarıma.
Zühre gibi sürdün aşk diyarına.
Terk edip de giden sen değil misin? / sen değil misin?

Aşık Korhani / Kanber ORHAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder