26 Şubat 2013 Salı

Özbek İncebayraktar / TÜRKİYEM


TÜRKİYEM

Edirne’de, bayrak, bayrak çalkandım,
Ardahan’da, göğüslere kalkandım,
Erzincan’da, yanardağdım, volkandım.
Sevdan ile sarhoş oldum Türkiye’m!
Aklım aldın, bir hoş oldum Türkiye’m!
Erzurum’da dadaşın var, barın var,
Erciyes’te bulut bulut, karın var,
Silifke’de portakalın, narın var.
Sevdan ile sarhoş oldum Türkiye’m!
Aklım aldın, bir hoş oldum Türkiye’m!
Mekik, mekik renk, renk halı dokunur,
Isparta’lım saçına gül sokunur,
Minarelerinde ezan okunur./p>
Sevdan ile sarhoş oldum Türkiye’m!
Aklım aldın, bir hoş oldum Türkiye’m!
Selimiye, Dolmabahçe Saraylar,
Bu ülkeye, Türk mührünü basarlar,
Kalelerin, destan destan, yazarlar,
Sevdan ile sarhoş oldum Türkiye’m!
Aklım aldın, bir hoş oldum Türkiye’m!
Antalya’da, duygularım dağlarsın,
Anamur’da Kıbrıs diye ağlarsın,
Manavgat’ta, köpük köpük, çağlarsın,
Sevdan ile sarhoş oldum Türkiye’m!
Aklım aldın, bir hoş oldum Türkiye’m!
Gurbet elden, çek koynuna, al beni,
İstanbul’un boğazına sal beni,
İster öldür, ister taşa çal beni,
Sevdan ile sarhoş oldum Türkiye’m!
Aklım aldın, bir hoş oldum Türkiye’m!
N. İncebayraktar - Hollanda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder